Bu aya kadar hiç ekmek vermemiştim. 10 aylık oğlum. Doğduğundan beri bir iştah sıkıntısı yaşıyoruz. Ne mama içer ne yemek yer. Çok büyük problemim var bu konuda maalesef.
İki aydır kilo almadı üstüne gram gram kilo vermeye başladı.
Yemeklerde ekmek vermiyordum üç beş kaşık sonrası yemiyordu. Şimdi ekmekle veriyorum ve daha çok yiyor ekmeği sevdi.
Siz de veriyor musunuz? Baştan beri verseydim keşke dimi? 🥹🥹