mbabygirlm pütürlü vermenizde sorun yok zaten kimse blender önermiyor çatalla bişeyle ezmeniz yeterli. Ama ekmek için bence de erken, gerçi çok fazla verdiğinizi düşünmüyorum. Bağırsak problemi yaşamaz pütürlüden, ateşi olduğu için iştahı olmaması normal hastalıktan dolayı. Ekmeği kesin, ona bir faydası yok. Sebzeleri çatalla ezip takımlara devam edebilirsiniz. Çabucak iyileşsin inşallah 🙏🏻