Hanımlar merhaba, bebeğim 6 aylık oldu ve tadımlara 2 haftadır başladım. Su da vermeye başladım. Alıştırma bardağı aldım. Ama suyu içemiyor bunlardan. Biberon da almamıştı hiç ona da suyu koyduğumda oyun oynuyor ama içmiyor. Ağzında geveliyor gülüyor. Mecburen kaşıkla veriyorum. Zamanla öğrenir mi veya bir yöntemi var mı? Günde ne kadar su vermeliyim?