Bebeğim 17 günlük oldu. Sütüm hala yeterli değil sağım yaptığımda 40cc ancak çıkıyor. Sezeryan oldum odaya çıkınca sütüm geldi ama ameliyat sonrası iştahsızlık ve stres kaynaklı sütüm bi ara tamamen kesildi sonra yine geldi ama hala yeterli değil. Allah askına benım gibi olanlar neler yaptınız gece gündüz mücadele veriyorum ama artmıyor. Bebeğim mememide tutamıyor sütüm gelmediği için cıyak cıyakta aglıyor