bad28 minikfasul bu 4. Ay atagı dedikleri 4. Ay ile 5. Ay arası mı oluyor anlamadım 😅 yoksa 3-4 arası mı🤔🤷🏻♀️
ysen minikfasul 4 ay 13 günlüğüz uykuya veda ettik sürekli kıpır kıpır hiç birşey yapmama izin vermiyor 😪😪😪
minikbeyd minikfasul hep 4.ay için korkuttular bende abartılıyor sanıyordum ama 3.5 ayında başlayan serüven şuan 4 ay 25 günlük hala devam ediyor. 3 ay aşırı rahat varlığı yokluğu herşeyi düzenli olan bebemin bu ayda bambaşka bi bebek oluşunu izledim aşırı mız mız huysuz bazen gündüz bazen gece uyumuyor hep kucak istiyor hep meme istiyor normalde beşiğine kendi kendine uyuyan bebeğim şuan memesiz ve ağlamadan uyumuyor bir de çığlık çığlığa uyanıyor beşiğinde uyuyor ağlayarak uyanıyoe asla sakinleşmiyor yanıma alıyorum benimle uyuyor ama asla istemiyorum başka türlü susmuyor sürekli meme de kalmak istiyo emmese de çok zorluyor beni bazen sabrım kalmıyor kafam kaldırmıyor gerçekten çok zor geçiyor hala bile devam ediyor bekliyorum ne zaman sakinleşip rahatlıcaz bir de kimseye gitmiyor yabancılıyor ağlıyor hep beni istiyor
mamylatte Bende 3 ay bitti şimdi 4. Ay mı oluyor yoksa 4. Ay bitince mi 4 oluyor bende bekleyim bilen aydınlatsın 😂 Mesaela 62 günlük bebek 2 aylık mı yoksa 3. Ayında mı neye göre bakacak yani
Susuu28_ mamylatte ayyy hic sorma benimde kafam karisiyo kizim 3 ay 28 gunluk bana gore 4 ayina giricek 4 aylik olcak ama cevrem 4 ay doluyo 5 ten ilerliyo diyo aslinda oyle mantklida anlayamadm
eceayca mamylatte bitince 4 ay oluyor hala 4 aylık olmuş olmuyor doldurduğu zaman 4. Ayı 4 aylık deniliyor 😂😂
eceayca Susuu28_ 3. Ayını doldurduğu için 3 aylık deniliyor 4ün içinde yani ama daha doldurmadı doldurduğunda da 4 aylık denilcek 5i tamamlamaya başlayacak öyle gidiyor işte 😂😂 bizdeki yaş gibi doldurduğumuz söyleniyor
sinem_93 4 ay 7 günlüğüz. Gece sürekli memede durmak istiyo derin uykuya zaten geç yatıyordu şimdi de zor dalıyor. Gündüzde genelde kucağımda sürekli etrafa bakmak istiyor. Veee 2 gün önce farkettim ki alttan iki tane dişi baya bayaaa çıkmış. Daha erken olduğu için ihtimal vermiyordum bakmamıştım hiç. Ateş falan da olmadı şükür. 3 aydan beri salya artışı vardı ama şimdi daha da arttı üstümüz hep ıslak. Bir de gündüz 2 saat olan uykularımız yarım saat 40 dakkaya düştü 😢
Susuu28_ minikbeyd bizde 3 ay 28 gnluguz gece 9 da uyutuyorm mamaya kalkiyo tek gunduzde 1.5 saatte bir uyutuyorm 1 saat anca uyuyor bizde baslamadmi acaba atak ama sey var 3 gundur mizmiz oncden ana kucagnda baya dururdu dusumu falan alirdim kahve icerdn simdi kucak istiyo agliyo hemen eli paso agzinda disimi kasiniyo biomiyorm bunlarmi belirtilr acaba