kızlar ben babıldama diye konu açmıştım ne zaman tam olarak babıldayacağını merak ediyordum aslında heceler çıkartıyordu ama tam olarak babababa değildi
8 aya girdiğimiz gibi kızım babıldamaya başladı 😂
Ve bir zamanlar burda yorum yapmıştım kızım benim peşimden ağlamıyodu sanki tanımıyodu gibi. Birgün bende burda kucağımdan ayrılmıyor diye şikayet edecekmiyim acaba demiştim şuan ediyorum 😂 kızım özellikle son iki haftadır nereye gitsem peşimden geliyor kucağıma almazsam ağlıyor hatta kucağımdayken bile kucağıma gelmek istiyor. 😂😂 Benden ve babasından başka kimseye gitmek istemiyor.
Benim gibi bu günleri bekleyenler varsa üzülmesin hepsi oluyo amaaaaaaaa çooook çook zor sürekli yapışık gibi gezmek 😂