Selam hanımlar, hepimize kolaylıklar diliyorum en basta anneler olarak :)
Ben 27 gunluk taze anneyim ve ilk bu bebeğim.
Dogdugu gunden beri kızım surekli meme istiyor ve memede uyuyor (tabi su an memede uyutmamaya calısıyorum ama ilk gunlerin berdiği tevrubesizlikle memede uyuyodu uyandırmıyordum ve oyle de alıstı galiba)
Ama 2 saatte bir uyandır hikayesi fln hiç olmadı bizde kucagımdan indirdiğim gibi uyanıyordu.
Her yerde goruyorum cıldırıyorum yenidogan surekli uyur vs vs nerde surekli uyumak ya bi iki saat uyusun diye neler yapmıyorum . Hamagı besiği ayakta sallaması cart curt neler denedim en son uzanarak emziriyorum ama onda da az uyuyo en fazla gunduz 3 gece 1 2 yani
Hanş sureklş uyuyodu bu bebişler))
Sutum var hamdolsun bu arada uzatmicam cişli bez sayısı vs diger belirtiler var bizde ama surwkli meme meme meme.. 10 dk emiyor uyuyor indiriyom uyanıyor of cok zor :(