meraklibiri 3 aylıktı mama reddi oluştu bende meme ve mama ilerliyorum 4 aylık oldu doktorum kullana bilirsin ilk pekmezle denedim demir açısından daha iyi diye çok şükür öyle işti 5 aylık oldu bilmiyorum atak mi ne oldu içmeyi kesti petibörle devam ediyorum