Çok yetersiz hissettiğim dönemdeyim ne kendime ne evime ne çocuklarıma hiç bir şeye yetemiyorum ayaklarımın altı parmaklarım her yeri şişti su topladı üzerlerine basamıyorum bastıkça gözümden yaş geliyor ellerim öyle Çeşme açıp kapatamıyorum çocuklar hasta istekleri bitmiyor ağlıyorlar yetişemiyorum kızım uyumak istiyor kucakta gezerek uyuyor yapamıyorum bir iki yürüdükten sonra canımdan can gitmiş gibi ayaklarım acıyor duruyorum daha çok ağlıyor uyutamıyorum bugün eşimi işe çağırdılar gitti mecburen ve yanımda kimse yok çağırabileceğim kimse yok oturdum çocuklarla beraber ağlıyorum şaka gibi hiç hoş değil ama dayanamıyorum artık sağlığıma kavuşmak istiyorum ne zormuş bu böyle ya