Kızlar tuvalete (lazımlık) götürüyorum çişini yapıyor oğlum 3 yaşında diyebilirim 2 ayı kaldı. 20 dk da bir götürüyorum yapıyor ama altına kaçırdığı da oluyor 20 dk arasında. Zamanı düşürüyorum gitmek istemiyor. Eğlenceli hale getirmeye çalışıyorum. Ama kakasını 4 gündür pijamasına yapıyor. Ne yaptıysam da olmadı. Her yemekten sonra biraz kakası olur. Karnım ağrıyor dedi hemen kahvaltı sonrası getirdim fakat yapmıyor 10 dk dır bekliyoruz lazımlıkta şuan. Kaldırdığım an gidip kenara bir yere altına yapacak biliyorum 🤦🏻♀️