Esraerva Merhaba kızlar sezaryen sonrası göbeğiniz nasıl gitti hangi korseyi kullandınız doğum yapalı 4 ay oluyor korse kullansam işe yararmı
Gizemabc Esraerva ben dogum yapali 2 ay oldu. Yaklasik 1 aydir duzenli olmasa da yamuna korse kullaniyorum. Belimi sekillendirdigini soyleyebilirim; ama sadece korseyle olmaz bence. Dikkatli yiyip spor yapmak da lazim. Benim hala gobegim var.
Esraerva Gizemabc Yamuna korse hangisini kullanıyorsunuz bebeğimi emzirdiğim için haliyle yememden kısamıyorum teşekkür ederim ☺️