mutlulukkkzamani Bebeğim 4 aylık sadece d vitamini veriyorum başka ilaç vermem gerek mi bide probiyotik ilaç veriyorum odur gaz damalasi da sab simplex kullaniyorum Demir ilacı falan gördüm doktor yazmadı hiç sizler başka ilaç veriyor musunuz
saremomm_ mutlulukkkzamani d vitamini kullanıyorum ben sadece şuanlık devletin verdiği demir ilacı hakkında bir sürü olumsuz şey okudum o yüzden biraz araştıracağım onu
tahin mutlulukkkzamani bizim doktorumuz 3.ayda gaz damlasını 4.ayda probiyotik bıraktırdı, 4. Ayda demir başlandı, d vitamini zaten veriyorduk
YorgunAmaMutluAnne mutlulukkkzamani yazıyor elbette zaten hemşireler ücretsiz veriyor fakat içeriği temiz değil diye herkes özel alıyor devletin karşıladıkları içeriği zayıf oluyor pek işe yaramıyor geçen bende burda paylaşım yapmıştım çoğu kişi ocean demir kullanıyor