tospkk slnpkmm benimki 6,5 aylık sadece atletle yani sıfır kollu zıbınla yatırıyorum ben de hatta tüm gün onunla geziyo gece de öyle uyuyo içine yani tek kat içine tekrar atlet giydirmedim hiç
majkoniyan slnpkmm evet evet alttan çıtçıtlı zıbın 😊 ben sizin kadar olamıyorum ya rahatım biraz yani çok uykum olduğu için ahahshs zıbınla yatıyor emmeye kalkınca bakıyorum hmm diyorum terlemiş saçı falan o kadar 🤭😂