Öncelikle çok geçmiş olsun. Duşa giriyorsunuz ılık sıcağa yakın suda göğüslere dairesel masaj yapıyorsunuz çıkınca sağıyorsunuz. Sadıktan sonra da mutlaka buz koyun ağrıyı hafifletecektir. Onun dışında etrafında kızarıklıklar olması da normal ama yine de bir doktora görünmenizi tavsiye ederim antibiyotiklik durum olabilir bende olduğu gibi. Genel cerrahi bakıyor. Aile hekimlikleri de yazabiliyor . Tek çaresi oradaki kalan sütü sürekli boşaltmaya çalışacaksınız