_usuf177 Bebeğim 3 bucuk aylık adet olamama sebebiyle doktora gittim 5 cm kist oldugunu söyledi ve adet söktürcü verdi Adet olunca gel korunma yöntemi olan implant takacağız dedi Sorum şu emzirirken tarlusal içilir mi? Reçetesini okudum da içilmez yazıyor