mamaisqueen aylinnu aslında bu kötü bir şey değil bence bebeğiniz içine kapanık değil sosyal bir çocuk olacak bunu gösteriyor. İnsanlardan kaçması asosyal olması daha kötü. Bırakın kimseye yabancılık çekmesin ama siz yine de peşini de bırakmayın tabi devir çok kötü. Size de bağlıdır emin olun duygularını gösteremiyordur daha çok küçük annesi anlamıyordur bişeyleri. ilk tanıdığı insansın sen nasıl bağlı olmaz 😍
karpuz_ aylinnu hayır bu gayet normal böyle bebek çok gördüm benim yeğenim de aynıdır doğduğundan beri herkese gider insan ayırmaz pek kaç yaşına geldi hala aynı bize gelip kalsa annem de gelseydi falam hiç demez bu gayet normal
asitutsak7 aylinnu Oğlum 17.5 aylık, aynı sizin dediğiniz gibiydi, hiç beni aramaz, takmazdı, hatta bende diyordum bu beni sevmiyor galiba falan diye, ama son bir haftadır tuvalete bile gitsem arkamdan anne anne diye beni arar oldu, birden bire kıymetlendim😄