Merhaba kızlar dün sabah sağım yapıp direk dolaba sütümü koydum. Biberon içerisinde. Alt kısmı su gibi üstü kaymak gibi olmuş. Süt bozulmuş mu yoksa üst kısmı yağ olan kısım mı anlayamadım bu sütü verebilir miyim? Deneyimli olanlar yardımcı olabilir mi?