Kizlar kayinvalidemler yeni ev aldılar. Mutfak dolaplarını yeniledik boya badana yaptırıp kiraya vercez. Eşim diyor ki daha ankastre set de alcaz. Bizde kayinpederimle ne alaka falan dedik. Alınıyormuş herkes öyle.diyor dedi. Ya ev sahibi ankastre set alıp eve taktirip öyle mi vermeli kiraya? Kiracı kendi getirmiyor mu? Bilmediğim için soruyorum cidden