Bebeğime 10 gündür bir şeyler oldu. Emzirme desteği yok, sallanmadan uykuya geçiyor artık. Ama hele şu son 2 - 3 gündür 21.00’de uyuyor.23.30’da bir uyanıyoe birdaha 5 dkkada bri ağlama, ne istediğini bilmiyoruz sanki hem uyumak istiyor hem istemiyor gibi. Çok tuhaf bu durumu yaşaayan oldu mu acaba? Uyku gerilemesi mi? Ayrılık kaygısı mı? Nedir sebebi ?