Kızlar 8 aylık bebeğim biberon bagımlısı oldu 20dk da bir uyanıp mama içmek istiyor sabaha kadar nöbetteyim benim bunu bıraktırmam lazım nolur yardım edin.. su vermeyi, uykuda beslemeyi, uyandıgında pışpışlamayı vs çok denedim çıglık çıglıga aglıyor mama agzına girince susup uyuyo ama yarım saat sınra bidaha…😢