Kızlar merhaba buraya da yazmıştım kusma ve ishali var diye o zaman doktora gittik 1 hafta önce probiyotik ve çinko şurup verdi düzenli kullanıyoruz hala devam ediyoruz ama az önce kanlı kaka yaptı ve yaparken çok canı yanıyor karın ağrısı yapıyor sanırım tekrar mı götürmem gerek çok canım sıkkın ya keyfi yerinde aslında gün içinde ateşi de yok anlamadım hala düzelemedik 😓