Doğumdan sonra ilk regllerde düzensizlik olması çok doğal. Rahim daha yeni kendini toparlıyor, süt üretiminden dolayı hormonlar da sürekli değişiyor. Vücut son günlerde daha fazla süt salgıladıysa gecikmiş olması muhtemel, ikisi birbirine zıt çalışan hormonlar çünkü. Testleriniz de negatif çıktıysa endişe etmeyin ☺️