Hanımlar kızım 28 aylık. Antalyaya tatile gittik kusmalar orada başladı. Medikale götürdük testler tetkikler temiz çıktı . serum rahatlattı . Probiyotik ve çinko verdiler . Yaşadığımız şehire döndük burdada devam edince dün yine Medicale götürdük Dr sonuclarda bir sorun olmadığını çinko ve probiyotiğe devam etmemi söyledi. Bugün öğlen uykusundan uyanınca yoğun bir şekilde kustu :( çok üzülüyorum bir türlü düzelemedi . Bu durumu yaşayan varmı ? Birşey yok diyorlar ama çocuğumun içi çıktı resmen . Ve çok asi huysuz muhtemelen bu durumdan dolayı :/