Tazeanneyimbenn munchkin suluk kullanıyordum sanırım dün kaybettim yenisini almak istedim 650 tl olmuş 🤦🏽♀️ akıtma yapmayan uygun fiyatlı memnun kaldığınız suluk önerilerinize açığım hanımlar 🌸
yavrupotuncek Tazeanneyimbenn Philips avent almayında ne aliyosaniz alın önerim yok tek kullandığım oydu oda çok nahlet çok su damlatıyodu
bmt1924 Tazeanneyimbenn kaç aylık bilmiyorum ama wee babynin pipetli suluğunu kullandım büyük kızımda şimdi küçüğüne de aldım . Fıyatıda uygun 200-250 civarıydı en son. Ben indirimden 180e aldım 🙈 Chicconunkide güzeldi akıtmıyordu ve şuan çok pahalı . Philips avent kesinlikle almayın çok damlatıyor sürekli elimde taşıyorum
Snp57asel Tazeanneyimbenn valla ben a101 den aldım suluk cok güzel artık bu ne kadar dayanırsa 3 4 sefer aldım kırdı bende dedim bu sefer uyguna alım dedim tabi akıtma yapiyor
Anagibiyar yavrupotuncek kesinlikle alınmamalı ya pipet kısmından damlatmayı geçtim kapalı bir şekilde nasıl yanlardan akıtabilir bir suluk varsa öneri diye bende koptum buraya geldim
bmt1924 Tazeanneyimbenn yapmıyor özellikle denedim ters tuttum yan tuttum hiç akıtmadı . Suyu çektiği zaman geliyor pipetten su