Dunyamsensn2008 Eylulsu Mama içen çocuk hele susuz kalmamalı kesinlikle verin.Vucut suya muhtaç hele havalar ısınınca mutlaka hergun verin zaten içtiği şu nedir ki az yani bardakla içecek degil ya.
Sumerbask Eylulsu anne sütü veya formül mama fark etmez, ilk 6 ay suyu önermiyorlar. Ben 3,5 aya kadar yalnızca anne sütü verdim, şimdi süte destek olarak formül mama veriyorum. Doktor ek gıdaya geçene kadar su vermenize gerek yok dedi.
Eylulsu Aysemmm doktorum vermemem gerektiğini söylüyor ama herkes vermem gerektiğini söylüyor oyüzden kafam karıştı , zaten kızımın ara ara yutkunma problemleri var acaba susuz kaldığı içinmi diye düşünmeye başladım
Minikfasulyemmetehan Eylulsu egerki bebegin kaldığı oda ısıdan dolayı kuru ise bogazı kuruyordur mama farklı bir olay siz bence 2 3 çay kaşığı verin havalarda ısındı anne sütü gibi degil mama daha farklı oldugu için yakabilir bogazını hem 2 kaşık dan bişey olmaz
Dyglilaa Eylulsu mamada olsa su için erken canım. Bizde meme+mama şeklinde ilerliyorduk doktorumuza sorduğumda sadece mamada versen suya gerek yok sonuçta mamayıda su ile yapıyorsun çok istiyorum dersende emziğini ıslat ver o yeter demişti. Şimdi herkes farklı şey söyler burda en iyisi sen doktoruna sor öyle ver canım.
Deletedmom289 Eylulsu 1 cay kasigi icir canim bisey olmaz.bende 1 aylikken basladim bide damla falan kullaniyosan bebegine mutlaka icir hemde pamukcuk olmaz agzinda
Mpb Dunyamsensn2008 haklısın aynen çok zararlı sakınnn diyenler ne araştırmışlar çok merak ediyorum yahu midesini suyla doldurmasın diye su vermeyin diyorlar zehirli olduğu için degıl