Kızlar 12-13 gün oldu kabız cocuk düzelmiyo sıvı alımına çok dikkat ediyorum lifli yediriyorum ama aynı doktora gösterdim beklenen bi durum ama uzun olmuş bu yaşlarda kronikleşmesi cok kolay dedi lavman yazdı probiyotik yazdı zinco yazdı lavmanı yaptım kaka yaptı ama az ve sert yumuşamadı napıcam bilmiyorum doktor da bi defa diye uyardı sadece