Kızlar merhaba 🎀
Aceleci bi insan değilim, sadece kızımın ilk adımlarını görmek için çok heyecanlıyım, yürümesini görmeyi istiyorum 🩷 12 aylık şu an 🩷
(Emekleme de yok)
Siz bebişlerinizin yürümesi için egzersiz gibi şeyler yaptırdınız mı ?
Yaptırdıysanız ne gibi şeylerdi ?
Ve faydası oldu mu ?