beyzos023 Düştükten sonra kan çok olunca hastaneye gittik emar temiz ama dikiş dedi merkeze gönderdi sizce atılmalı mı
Aklimideliricem Benim oğlumunda tam orası öyle yarıldı ama dikiş atamayız içten olduğu için kendi kaynar dediler öyle de kaynadı yani oraya nasıl dikiş atacaklar dikişin kuru kalması lazım zaten