beyzos023 Düştükten sonra kan çok olunca hastaneye gittik emar temiz ama dikiş dedi merkeze gönderdi sizce atılmalı mı
JuliJuli06 beyzos023 aynisi 3 gun once basima geldi ayni bu sekilde yirtildi doktor bize hicbirsey yapmadi bisey olmaz dedi yolladi siz yinede doktorunuzu dinleyin acaba bizimkine niye dikis atmadilar baska yeredemi gitseydim ya
nidan34 beyzos023 bence doktoru dinleyin en doğru bilgiyi onlar verir geçmiş olsun dikişlik görünüyor yani ayrılmış o et yerinden
nidan34 JuliJuli06 geçmiş olsun o nasıl doktor anlamadım baya baya et yerinden yırtılmış yani nasıl müdahale etmezler bence farklı doktora götürün ilerde sorun yaşamasın
beyzos023 JuliJuli06 yani olmaz diye düşünüyoruz ama riskede atmak istemiyorum 1 yaşında küçük kaynar diye düşünüyorum dikiş olmazsa peltek olur dedi bir hemşire ondan şey olduk
beyzos023 JuliJuli06 yani olmaz diye düşünüyoruz ama riskede atmak istemiyorum 1 yaşında küçük kaynar diye düşünüyorum dikiş olmazsa peltek olur dedi bir hemşire ondan şey olduk