Öncesinde vermek aşınım etkisini azaltıyormuş. ben doktoruma sordum eğer ateşi çıkarsa ver dedi. sağlık ocağındaki hemşireye de sordum oda eve gittiğinde en azından ağrısı olmasın diye bir çay kaşığı calpol verebilirsin dedi. Eve gidince verdim ateşi falan olmadı çok şükür