Bebeğim 7 aylık 2 gündür ne gunduz nede gece düzgünce emmiyor mama takviyesi yapıyodum onuda 60 belkı 90 cc anca iciyor 150 cc nadir içiyor oda iki parça şeklinde bi veriyorum yarım saat gectıkten sonra tekrar verıyorum oyle ıcıyor bazen onuda kabul etmıyor beni emmediği için sütümde azaldı sağım yapıyorum yeterlı gelmıyor ac bırakıyorum emsın dıye az bısey emıp bırakıyo 1 saat sonra tekrar acıkıyo tekrar emzırmeye calısıyorum emmıyo kafayı yemek üzereyim ek gıda da yemek ıstemıyor 2 gunde tükendim 😢😢😢😢