sultan578 Merhabalar 36 gün önce doğum yaptım göbekte oluşan hamilelik çizgim hala geçmedi hatta göbeğim indiği için tam göbek deliğim bildiğiniz zenci gibi bu ne zaman geçiyor bir yöntemi olan var mı?
Su_de sultan578 benim ki çok kötü çok koyu bir renkli doğum yaptıktan sonra da iğrenç gözüküyordu ama 6 ay içinde kendiliğinden kayboldu
JuliJuli06 sultan578 geciyor merak etmeyin vucudunuz kendi kendini toparliyor eski haline getiriyor kilo problemi varsa o haric o sizin elinizde tabi😄
hilalasenasc Zamanla geçiyor o ya . Bir de keseleyin o çizginin olduğu yeri keseyle daha çabuk geçiyor