Doktor içinize sinmediyse başka doktora da görünün derim. Bir arkadaşımda kanamayla gitti bir şey yok diyip gönderdiler gecesine düşük yaptı. Ama başka bir arkadaşım da kanamalı geçiriyor olmasına rağmen çok şükür 30lu haftalara geldi. Doktor ona da problem yok ama sürekli dinleneceksin kendini hiçbir şekilde yormayacaksın demişti öyle yapıyor. Allah sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin