Taze_anne33 sağlıklı olsun da mama meme sağım çok önemli değil aslında. Bir şekilde karınları doyuyor. Kendini hem emzircem hem emzirdikten sonra sağım yapıcam diye çok hırpalama bence. Annelik gün geçtikte daha zor oluyor. Zaten kendimize ayıracak vaktimiz olmuyor. Dinlenme de sütü arttırıyor. Yerinde olsam emziririm güzelce, aç olduğunu hissediyorsam bi 30-45 lık de mama veririm sonra ben de dinlenirim. Sağımla falan bence çok uğraşma. Yoruyor fazlasıyla. Şahsi düşüncem tabi 🌺