Kızlar oğlum 2 yaşında normalde dışarıda yemek yerken içecek vs vermem ama bugün çıktık hibiskus içeceği var bilirsiniz ona almadım ama çok fazla içmek istedi su aldım ona da ama merak etti bende çok az pipetle verdim sevdim hafif mayhoş bi tadı vardı güzeldi sonra ağladı biraz daha istedi vende çay bardağına çok az koydum üzerine de şu koydum sade vermedim bi zararı olur mu ne biliyim açıkçası vende ilk defa içtim 🥺