Bebeğim son 1 haftadır bende uyumuyor önceden kucağımda 10 dkda uyurdu şimdi huysuzlanıyor beni ittiriyor çok ağlıyor ama annem kayınvalidem falan alınca hemen uyuyor onlarda çok üzülmeye başladım bir anda böyle oldu atak falan mı bunu yaşayan var mı