yarenasya25 Kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük ne zaman kendini ifade edebilmeye başlar ne zaman rahatlarım onu çok seviyorum ama bu sürece çok alışamadım…
ayseyusufalim yarenasya25 Ama daha çok yenisiniz benim oğlum 18 aylık daha yeni yeni kendini ifade etmeye başladı. Biliyorum çok zor bir süreç kolay degil ama sabırlı olun
bisenakillisinzaten yarenasya25 zamanla düzene girer her şey bu zamanların tadını çıkarın çünkü en çok bu zamanları ozleniyor
lagerthaa Bence 7 ve 8.aydan sonra alışıyorsun yavaş yavaş bebek de kendi kendine oyun oynuyor 15-20 dk da olsa :D ve anlıyorsun ne istediğini neye ağladığını azıcık daha sabır 🫶🏼
karan3535 yarenasya25 2 yaş sendromu bitince anca bence. Ayni bu atak geçsin şu ay bitsin vs diye bi beklentiye girme kendini yıpratırsın çocuk büyüdükçe sorunlarda büyüyor çünkü . Ama en azından sana bağlılığı kalmaz 2 yaşından sonra