tatitatilde Kızlar başvuruyu yapmıştım ocak ayında doğum yaptım nasıl ekleyeceğim para da hiç yatmadı bana ?
elaalp2 Şubatta doğum yaptım üç aylık aldık mayısta ama haziranınki ne zaman yatcak bende onu merak ediyorum 🤔🤔