Niiiil Merhaba arkadaşlar, Aldığım kanguru bir kere bile kullanmadım. 185 tl kargo bana ait. İlgilenen arkadaşlar yazar ise sevinirim.
Haribo42 Niiiil ay keske daha once yazsaydib almis bulundum:( ben kac kez post acmistim satan varmi diye:(
Zeliff bizde bunun grisini kullanıyoruz çok memnunum arabadan çok kanguruyla çıkıyoruz dışarı. Sıfır fiyatı 300 küsürlerde uyguna veriyor arkadaş