Ben anam babam usulü gidiyrum biraz birşeye alerjisi yok diye sabah uyanınca emziriyorım sonra kahvaltı belki hemen acıkmıyor acıkana kadar zaten uyku saati oluyor uyurken de emiyor uyanınca evde ne yemek olursa ondan yiyor çorba içiriyorum yatırmaya yakın meyve veriyorum yoğurt felan o gün ne varsa menüde yani bolca da su