angelmommy_ 13 gün oldu hala iyilesmedi bugün sarı akıntı geliyor şişlik agri vs yok ama akıntı beni korkuttu 5 gün sonra kontrolum var normal mi başına gelen varmi böyle bisey
amazontuba angelmommy_ sarı akıntı enfeksiyon belirtisi yüksek ihtimal. Doktor daha iyi değerlendirir ama pansuman vs yapılıyo muydu
amazontuba angelmommy_ batikonun lekesi olmadığına eminseniz muhtemelen enfeksiyon var artarsa gününü beklemeden doktora gidin hele ki ateş vs durumunuz olursa hiç. Beklemeyin. Antibiyotik kullandınız mı
angelmommy_ amazontuba hayır doktor simdilik gerek yok dedi batikon lekesi değil ama çok rahatsız edici bir agri hissetmiyorum atesim de yok bekleyeyim yarina kadar geçmezse giderim doktora
amazontuba angelmommy_ şimdilik ekstra bir belirti yoksa panik yapmayın zaten 🌸 batikon a devam edin enfeksiyon varsa önlemiş de olur çok geçmiş olsun
angelmommy_ yarenasya25 yaaa gerçekten mi cok endislendim ilk baslarda cok agri çekmiştim suanda göğüs uclarim. parcalandi ona dayanamıyorum dikişi de öyle görnce cok korktum