Oğlum tam 20 aylık. Gerçekten 2 haftadır çocuğumu asla tanıyamıyorum. Her şeye yok diyor her şeye karşı çıkıyor ama her şeye. Banyo yapmayı normalde çok sever ağlayarak çıkar bugün yapmycam diye ağladı. Uyku yine aynı 1 haftadır gece 12 1 den önce uyumuyor krize giriyor uyuyacağı zaman . Gerçekten çaresiziz babası da ben de. Bu zamana kadar asla kızmadık sesimizi bile yükseltmedik, çok mu taviz verdik ondan mı böyle oldu yoksa bu bir süreç mi anlayamıyoruz. Ekran hiç yok bu zamana kadar hiç izlemedi. Ben bütün gün yanındayım,sürekli parktayız,dışardayız,cafedeyiz. Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum gerçekten sürekli kendimi suçluyorum artık