eceee111 offf tam 40 gün çektik. Tam geçiyor gibi oluyordu, sonra tekrar başlıyordu ve baya kötüydü. Doktora gösterdik alerji olsa kan görürdük dedi. Denemediğim krem, yağ kalmadı. En son domates ve çikolata yemeyi kestim bi anda geçti gitti. Siz de deneyebilirsiniz. Bir de asla popoyu sildikten sonra nemli kalmasın, tamamen kuruttuktan sonra bezi takın. Mutlaka yıkayın popoyu günde en az 2-3 kez. Çok faydasını göreceksinizZ