Kızlar selam bir konu danışmak istiyorum sizinle. Tatildeyim ve adetim 10 gün gecikti hala gelmiyor. Kasiklarim çok ağrıdı bir kaç gün denizde acaba enfeksiyon mu kaptım o yüzden mi gelmiyor diyorum. Gebelik düşünmüyorum varsa da supriz olacak bebeğim daha küçük 2 yaşında araları 3 yaş olacak olursa ama çok duygusalim duygularım çok karışık. Bir seviniyorum bir de bebeğim küçük diye üzülüyorum. Bana çok düşkün ağlayasım geliyor. Kasiklarim acıyor batıyor gibi.. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?