Aynı dertten muzdarip biri olarak yazıyorum . Oğlum 3. Ayında 63 cm di. 6 ayı bitene kadar da 63 cm olarak kaldı. Kafayı yedim artık en çok gelişmesi gereken dönemde neden gelişimi durdu diye aklıma bin türlü şey geldi. Doktoru da persentil altına düşmediği için sorun etmedi. Başka doktora götürdüm değerlerine bakalım demir ve d vitamini eksikliği de durdurur gelişimi dedi baktık değerleri de gayet iyi çıktı. Bir ay daha gözetim altında tutalım bakalım dedi 7. Ayında 4 cm uzadı ancak . Yanlış ölçüm de olabilir tabi ama takip edin bir sonraki ay da aynısı olursa değerlerine bakılmasını isteyin