Bebeğim 5.5 aylık. Son 1 haftadır neredeyse cehennem gibi günler yaşıyoruz. Gece uykuları düzenliydi, emzirir yatırırdım. Gündüzleri uyumazdı, şimdi gecede uyumuyor. 2 gündür gece2-3 gibi uyanıp 2 saat rahat bakınıyor poposunu havaya kaldırıp geri indiriyor dönüyor. 2 saatin sonunda sallayarak zorla uyutuyoruz o da kendisi de yorulduğu için artık. 2 saatte bir kalkıyor blok uyku yapardı o bitti. Bu akşamda 7de yatırdım gündüz uykusu 3.5 saat yaptı erken geçmiştim. 8de kalktı gözleri kapalı ağlıyor, asla sakinleşmedi ne kucağımda ne memede. Sallıyoruz dalıyor 10 dk sonra ağlayarak kalkıyor. Diş midir çıkaranlar bilgi verebilir mi? Ve ne zaman düzene girer, diş çıkınca rahatlar mı? Gerçekten sabrım tükeniyor elimde olmadan kızıyorum şiddetli sallıyırum üzülüyorum sonra. Uyurken emzik veriyoruz onuda tutup çıkarıp çıkarıp geri ağzına sokuyor bir süre sonra atıp ağlıyor deliricem yani.