likeeverymother Kızım faranjit oldu antibiyotiğe başladık bugün . Gündüz iyi ama bi uyusun ateşlenip ağlıyor uyanıyor. 5 yaşında diyebilirim giricek 3 aya. Ne yapabilirim . Ayağına limon sürme vardı sanki başka ne var yardımcı olur musunuz
Uraztos likeeverymother gül suyu. Gerçek gül suyu çok güzel ateş düşürüyor Isparta da yaşıyorduk oğlum doğduğunda orda herkes önermişti hep kullandım memlekete dönücez diye bol bol stoklamıştım. Bilekleri elsesi alnı ayakları hep onunla ovarım. Çok geçmiş olsun kuzucuğa 💖
zuhalsebu likeeverymother limonlu çorap giydir demişlerdi ama denemedim. Benim bildiğim de sarımsaklı zeytinyağı var ama sarımsakları değmicek çocuğa sadece yağa geçtiği kadarıyla yoksa tahriş olurmuş ben dikkat ettim bişey olmadı (sarımsak da doğal antibiyotik ya) ezip yağda bekletilecek yağ sürülecek şekilde
likeeverymother zenginoldum siz nasıl uyguluyorsunuz . Bende bade naturelin spray gül suyu var saf gül suyu yazıyor ne kadar doğru bilmem de
zenginoldum likeeverymother direk elime dökup ,koltuk alti alın bacak arkasi boyun yani neresi sicaksa oraya suruyorum kolonya surer gibi. Evimde hic ates dusurucu yok.
byrmm Bende soğuk limonu sıkıp çoraplarını içine batırıp öyle ıslak ıslak giydiriyodum iyi geliyordu.