Defne10 kacmiyo. Ayri ayri ver sonra zorluk çekersin. Ilk oğlum da öyle yaptik. Şuan 9 yaşında hala yeme problemimiz var. Yani bem.ondan olduğunu düşünüyorum. 2. Oğlum 6.5 aylık ayrı veriyorum herşeyi. Çorbayı da blender yapmıyorum. Tahta kaşıkla eziyorum. Kabak patates havuç irmik önce bunlardan yaptım çorbayı. Daha başka şeye geçmedim. Elma ve armut püresi.. başlangıç aşamasındayız. Birden yüklememelisin.