Kızlar bebeğime hem meme hem biberon devam ediyordum. 3 buçuk aylık olacak bu 2 gündür biberon reddi var basbas bağırıyor yırtıyor kendini resmen. Emdiği zaman da doymuyor Napicam ben kafayı yedim biberonu tekrar nasıl tutturucam bana yardımcı olursanız sevinirim