1:30 ay önce sütüm neredeyse yoktu ve ben de mama takviyesi ile devam ettim bu sefer tamamen anne sütünü kestik mama ile devam ettik şu an göğüslerimin dolduğunu hissediyorum bir kere sağanak sütümü verdim ve hepsini kustu sizce bu neden oldu mamaya alıştığı için anne sütünün tadı ona kötü mü geldi acaba hipp organik combiotik kullanıyorum